Політика повернення товарів на веб-сайті Importeur.com.ua1. В інтернет-магазині
https://ua.importeur.com.ua продається свіже імпортне пиво.
Перед відправкою замовлень ми завжди перевіряємо термін придатності, що зазвичай становить не менше 3 місяців для пива в банках та для розливного пива у кегах. Також перевіряємо на наявність дефектів або пошкоджень та контролюємо цілісність заводської упаковки.
Зі складу чеського пиива Importeur в Ужгороді
ми передаємо на відправлення замовлення, які відповідають пунктам 27, 28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями (зокрема роздрібна торгівля в інтернет-магазинах), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.96 р. №854.
2. Ми дбаємо про репутацію надійного постачальника і, у разі виявлення недоліків, фальсифікації алкогольних напоїв, продажу їх неналежної якості, протягом 1-2 робочих днів безкоштовно замінимо бракований товар на аналогічний товар належної якості або надамо товар із такої ж цінової категорії на вибір клієнта або відшкодуємо повну вартість товару разом із понесеними збитками з боку покупця (вартість доставки, комісія за переказ коштів тощо).
3. Відповідно до пунктів 27, 28 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями (у т.ч. роздрібна торгівля в інтернет-магазинах), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.96 р. №854 Ви маєте право на:
- заміну на аналогічний товар належної якості;
- заміну на товар іншого виду, марки з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- повернення коштів;
- відшкодування завданих йому збитків та збитків у порядку, передбаченому законодавством.
Важливо зазначити, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 30.07.96 р. №854, алкогольні напої належної якості обміну та поверненню не підлягають.4. Ушкодження товару під час транспортування з вини перевізника. Перед отриманням товару у відділенні кур'єрської служби, уважно огляньте посилку та переконайтеся, що немає видимих дефектів або пошкоджень цілісності заводського пакування, а також переконайтеся, що кількість товару відповідає Вашому замовленню.
4.1. Всі відправки застраховані від пошкоджень та відмовившись від отримання посилки у відділенні кур'єрської служби, вказавши на причину повернення: пошкодження під час пересилання, ми організуємо повторне відправлення товару надійної якості на наступний робочий день.
При складанні протоколу повернення ні клієнт ні інтернет-магазин не зазнають збитків, оскільки застраховану вартість товару компенсує перевізник, а клієнту буде відправлено товар повторно.
Важливо! Після отримання посилки ми індивідуально розглянемо Вашу претензію, але без протоколу пошкодження від кур'єрської служби повернення коштів або заміну товару не гарантуємо.